maria12 canım herkeste aynı olacak diye bişey yok elbette ama bende bir düşük yaşadık doktorum korunmana gerek yok demişti betam herşeyim sıfıtlanmıştı müdahalesiz kendi düştüğü için. Parçada kalmamıştı o yüzden korunmaya gerek yok dedi bizde korunmadık ve 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ama hamileyken adet gördüm o yüzden pek kondurmadım betama felan bakıldı hamileliğim kesinleşti ve dış gebelikle sonuçlandı 15 gün hastanede yattım doktorumu değiştirdim be değiştirdiğim doktor nasıl ilk düşükten sonra doktorun korunma vermedi dedi bir adet sonra korunmayı bırakabilirdin dedi dış gebelikten sonra 3 ay korundum sonra doktorum korunmayı bırakabilirsin dedi ve ben şuan 7+6 hamileyim