Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Biz 34+1 olduk. Bugun oturunca bi adet sancisi hissettim sonra çamaşırımın islandigini farkettim. Baktim bi kaç damla pembe renk kan gibi. Doktora gittin hemen. Doktorum yoktu aradık ebe baksın ciddi bisi olursa gelirim dedi. Ebe alttan muayne etti açılmak yok dedi nst baktılar herşey normal göründü doktorumla konuştu agtikesici serum verdi pazartesi kontrole gel dedi. Ebe nişan olabilir dedi dikkat et agrin sancin suyun gelirse gel dedi. Var mı böyle bisi yasayan uzun oldu anlatmam k.bakmayin lutfen ara ara ağrım var ama şancı mi ayırt edemiyorum. Belim cok agiriyor suan