Suheda Zagrozunannesi normal bence canm ben bugün 50gr yaptrdm 182 çıktı doktorum çok yüksek dedi dahiliyeye gonderdi
Zagrozunannesi Suheda geçmiş olsun bende 50 gr yaptırmıştım ıyı barı şeker de çıksaydı bende mahvolurdum herhalde 🤣🤣
Suheda Zagrozunannesi ay sorma cnm.bendede gebelikte cikan cikana duyam geliyor😂 bende seker cikinca oyle düşündüm ama.belkide benm hep vardı bilmiyorum bakalim neolcak yarn 10pgr yükleme yapilcak bana