Hilalse Suleymankezban önce ılık bir bardak süt her ekşime olduğunda yudum yudum iç baktın olmuyor sade soda (mineral suyu) iç gaviscon varsa bunların hiç biriyle uğraşmadan direk bir çorba kaşığı gaviscon iç yoksa bir çay kaşığı karbonatı bir bardak suya karıştırıp içebilirsin benim yaptıklarım bunlar kabuğu soyulmuş elma ve ya salatalık yemekte duyduğum
Sibellllo Suleymankezban Soğuk süt yada soğuk maden suyu ikiside rahatlatıyor midemde ülaer var ilaç da içemiyorum bunlarla idare ediyorum.Ilık süt diyor herkes ama bana buz gibi soguk süt iyi geliyor sende dene canım
Nihalagpak Ben ne yesem midemde alev topu oluyor, gaviscon şurup var o da tam kesmiyor bile, artık mide yanmam sırtıma vuruyor resmen 😔 Sabırla beklemekten başka bişey yapamıyorum, 35 deyim. Salatalık bile yesem aynı maalesef. Ben çözüm bulamadım
Ay-se-tufnk Nihalagpak lansor tablet 10 mg al eczaneden doktorum verdi bana sbaah ac karnina alyrm mide yanmasi durdu şükür 1 haftadir rahatim doktorunuza soyleyip alin. Ben 2 şişe gaviscon bir kutu talcid kullndm fayda etmyrdu bu ilac cok etkili
Susu1303 Kızlar bendr 34+3 deyim dayanilmicam gibi mide yanmalarim var doktorum gaviscon yerine rennie yazmisti bana hic faydasi olmuyor artık süt elma ayva bunlarda yaramıyor korkuma yemek yiyemiyorum o derece yanıyor napcam baska önerileriniz varsa bende burdayım 😔
Ay-se-tufnk Suleymankezban canim bende 35 haftaligim günlerce mide yanmasindan uyuyamiyordum doktora gittim doktorum lansor tablet verdi 10 mg mide korucu sabah ac karnina aliyrm bitane gece mide yanmalarim durdu cok şükür rahatim suan sizde doktorunuza soyleyin alin tavsiye edyrm
Nihalagpak Ay-se-tufnk Canım çok teşekkürler, yurt dışında yaşıyorum burada doktor vermiyor ilaç 😔 Söyledim hamilesin normal diyor, vitamin bile almana gerek yok demişti yani. Ben kendim gittim aldım
Ay-se-tufnk Nihalagpak tuhaf nasil doktor oyle sen dikkat et her doktora guvenilmiyor baska doktor onerilen varsa ona git