Kubs Arkadaşlar ben genital siğilden dolayı büyük ihtimal sezaryen olcam. Ve benim kronik rahatsızlığım var kendi doktorum epidural veya spinale izin vermiyor genel anestezi olmamı istedi. Her şey ne kadar sürüyor, ne kadar süre içerisinde uyanılıyor sonrasında çok ağrı sancı oluyor mu bunları merak ediyorum bilenler veya olanlar yazabilir mi acaba teşekkürler 🙏🏻🌸
Hilal93 Kubs ben tamamen bayılmadım ama annem bayılmıştı genel anestezi olarak 3saat falan uyanma süreci diye biliyorum ama gene de her sezeryan aynı mı kişiye göre mi bilmiyorum ama kötü bişey yok korkulacak bişey yok yani
momandboys Kubs canım genel anestezi olduktan 15 dk içerisinde bebeği çıkartıyorlar 1 saat sonrada ki ben saate bakmıştım tam 1 saat sürüyor beni uyandırmışlardı evet uyanır uyanmaz bi şok oluyorsun ağrıyla kabul ediyorum gözlerimi açtığımda ağrıdan inlemiştim ağrı kesici vurulana kadar bi yarım saat kadar ağrın oluyor sonra ilacın etkisiyle rahatlıyorsun seni odana alıyorlar bi süre sonra bebeğini getiriyorlar emzirmen için daha sonra kum torbası ve ilk ayağa kalkış da zorlanıyorsun ben şahsen baya ter su içinde kalmıştım başım dönüp midem bulanmıştı ama bebeğini gördükten sonra bir an önce iyileşip ona annelik yapmak istediğin için herşey emin ol ikinci planda kalıyor biraz detaylı yazdım endişelenmeni istemem ama gerçekler bu canım☺️
Cocuklarim Kubs canım ben 20 dakika içinde hem bebeğim doğmuştu hem uyanmıştım herşey bitmiş çıkmıştım
Kubs Hilal93 3saat çok uzun değil mi ya ameliyat türüne göre verilen doza göre değişiyordur herhalde 🤷🏻♀️
Cakil01 momandboys Bu ağrı spinal/epidural ağrısındaki gibi birşey mi acaba, yoksa daha sancılı bir süreçmi merak ettim. Çünkü benim ilki spinal oldu fakat 2.yi genel düşünüyorum, korktum biraz 🙄
momandboys Kubs ben ve ablamda mesela ikimizde farklı özel hastanelerde genel anestezi olduk ablamda bende 1 saat olunca uyandırdılar ben hatta doktorada sordum neden 1 saat sonra uyanıyorum diye bebeğin çıkışı ve senin sezaryan dikişin 1 saatte anca bitiyor demişti
Cocuklarim Kubs valla bilmiyorim hiç sormak aklıma gelmedi benim ama benim doktor herkese böyle yapıyor en fazla 20 dakika acaba verdikleri narkoz durumuna göre mi
momandboys Cakil01 hiç bilmiyorum bunu canım aynı derecede acı mi diye ama muhtemelen ikiside aynı derecelerdedir diye düşünüyorum çünkü sonuçta karnına kesi atılıyor her ikisinde de o dikişler o ağrı bence aynıdır
Kubs Cocuklarim yani bende anlayamadım el pratikliğine göre mi daha dikkatli yapmak adına mı bilemedim hiç. Ben inanılmaz istiyordum ilk çıkış anını görmeyi ama nasip olmayacak malesef bir an önce uyanmak istiyorum 😅
Kubs ayseozbnz1 valla canım ben hamile olduğumu öğrenmeden dış taraflarda minik bulgur gibi et benine benzeyen iki üç şey vardı. sonra öğrendim işte hamileliği doktor vs buldum tabi bu sırada arttı bunlar. doktor kontrol etti siğil değil uçuk virüsüne benziyor dedi ama 7ay boyunca geçmedi artti. Ama hiç ağrı kaşıntı yanma falan yok sadece varlar. 3 hafta önce iç kısımda et parçası gibi şeyler gördüm onu söyledim doktora siğil başlamış dedi ama onlar da da herhangi bir rahatsızlık hissetmedim. dışta olan şeyler siğil değil ama enfeksiyonlu bir şey olabilir belli değil bu aşama müdahale etmek istemedi doktor 32.haftadayım. 37de çatı muayenesiyle birlikte onları da kontrol edip sezaryen veya normale karar verecek ama aylardır geçmeyen şey son anda da geçmeyeceği için sezaryen diyecek büyük ihtimal bebek sağlığı için.
Cakil01 Kubs Bu arada bende de siğil var ve hamileyken dermatoloji doktoruna yaktırmıştım, hepsi gitti sonra 1 adet tekrardan çıktı, devamı gelmedi. Aklınızda bulunsun, tedavi edilebiliyor yani -tabi doktorunuzun izni olursa🙂
ayseozbnz1 Benim makatta var hafif şişmiş ve meme gibi bi et var arastrdm basur da olabilir yazıyor bayağı merak ettim 2 gündür aklımda tek o var normal doğum isyrm çünkü 39 haftaligim çatı muayenesi olmadı hala
Kubs Cakil01 tedavi edildiğini biliyorum fakat asıl fazla olanlar siğil değil o yüzden doktor müdahale istemedi siğil daha yeni çıktı 😊