aezgi Merhaba kızlar reglim 4 gün gecikti 6 gün öncesini gösteren testlerden yaptım pozitif cıktı bu testlerin yanılma payı varmı acaba sokağa cıkma yasağı yüzünden ancak pazartesi gidicem doktora ve aynı regli ağrısı gibi ağrım var
zeyzey95 aezgi 6 gün geçtiğinde normal gebelik testi bile doğru sonuç verir ki sen erken gebelik yapmışsın onlar yüzde 90 99 falan doğru sonuç verir Hamilesindir büyük ihtimalle canım