Mube_iz merhaba..benim ikinci gebeliğim şuan.adetime 2-3 gün kala pembemsi akıntı ve parça parça kan gelmişti..epey korkmuştum ama benim adet kanamam bu şekilde olduğu için şüphelenmedim.iki gün sonra test yaptım çok silik çıktı,beta değerinin yükselmesini bekleyelim bir kaç gün dedi doktorum,duşuk olma ihtimali de olabilir demişti ama anlattığım parçalar epey büyüktü:/ çok şükür şuan 2.5 aylık olduk.Yerleşme kanaması olabilir,test yaptırın siz de isterseniz.Hayırlısı olsun inşaallah canım😊