Behll_drl Merhaba evet şimdilik memnunum açıkcası telefon numarasını veriyor ve sonuçlar için ekstra çağırmıyor, ben çok stresli bir yapıya sahip olduğum doktorumun sakin biri olmasına özen gösterdim ☺️ Tanıdığım insanlar var iki doğumunuda özellikle Ertan hocayla tercih etmiş olan. Ben sezaryen doğum istiyorum Allah nasip ederse ama henüz bunu konuşmadık 16 haftamın içindeyim 🤗