Mineleyla Merhaba gebelikten önce diyabet hastasi olup bebeğini dünyaya getirenler yazabilir mi herhangi bir sıkıntı oldumu? 🥺
Gulbeseker Merhaba ben diyabet hastasıyım. Maalesef ilk bebeğimi doğumdan 2 saat Sonra kaybettim. Şimdi tekrar hamileyim. Ne ile karşılaşacağıma dair hiç bir fikrim yok.