zeyolin Duygusss canım ben suan uyguluyorum onu çok düzenli kullandığım söylenemez ama bakalım hayırlısı sen de dene istersen
Alinmavi Duygusss ben denedim bi sey olmadi valla. Incir kuru de yaptim kistim buyudu o yuzden ustelik. Umut iste deneyim dedim daha cok sagligim bozuldu. Bence iyi bir doktor bul onun dediginden cikma.
Duygusss Alinmavi İlk zamanlar da çocuk düşünmüyordum erken diye daha bü kaç ay oldu çocuk isteyeli işte şimdi reglim bitti ilacım da bitince doktora gidicem tekrar