Kızlar üç aylık hamileyim sürekli midem kaziniyo hissi yaşıyorum. Daha doğrusu anlamadım bulantı mi açlık hissi mi. Hem canım istemiyo hem de saat başı bişey yemek istiyorum. Sofradan doymadan kalkiyorum bu yüzden mi oluyo acaba siz neler yasiyosunuz böyle olan var mı