Ftmryynrb Kızlar belki alakasız olacak ama ben üçüncü gebeliğimdeyim ve bundan sonra çoçuk düşünmem diyenlerdenim sezeryan olacağım için de tüpleri bağlatmayı düşünüyorum çevrenizde yapanları duydunuz mu memnunlar mı yorumlarınızı fikirlerinizi merak ediyorum
Bannesi Ftmryynrb Cnm benimde 3. Gebeliğim ilk 2sini normal doğum yaptım bunu kendim sezeryan istedim tüplerimi bağlatacağım için.
Ftmryynrb Yildiz1 evet o yorumu da duydum ama ozaman korunmanın her türlüsü fıtrata aykırı günah yorumu da var
Fulyademet Benimde annem bağlattı 30 yaşındaydı 96 yılında sezeryan için sadece 3 kere izin veriliyordu oda bağlattı
Ftmryynrb [bilinmeyen] haklısınız da üçüncü olcak benim bu sezeryan dördüncü de büyük risk gerçi yapanlar da varmış ama hayırlısı bakalım