Bahriye06 12 haftalık hamileyim ve hiç akıntım olmuyor kızlarıma hamileyken aşırı derecede akıntım olurdu sizlerde durumlar nasıl
Bsraytkn Benimde ilk gebeliğimde akıntım oluyordu düşük yaptım,2. Gebeliğim6+6 akıntım olmuyor. Dr arada olabilir demişti
elen1 benimde çok oluyor canm normalmiş sormuştm doktora.Ha kıvamı ve kokusunda farklılık varsa enfeksiyona işarettir ama onun harici sıkıntı yok 😘
Bsraytkn Bahriye06 amin inşallah sizde hayırlıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız yavrunuzu :)