Okangokce Hastaneden memnun olan varmı doğumu burda yapmayı düşünüyorum iyi bir doktor varmı yardımcı olurmusunuz kızlar
Duygu0606 Okangokce ben gidiyorum ama yeni başladım gitmeye hasan kafalı doktorum simdilik iyi sükür ama dogumda nasıllar bilmiyorum