henüz kullanmadım ama e bebeğin baby me yenidoğan köpük şampuanı, sebamed sabun, sudocrem pisik kremi aldım.
çalışıyorum da aslında ama mustela aşırı pahalı geldi bana setleri 350-400 tl. he bu aldığım ürünlerde çok sıkıntı yaşarsam mecbur alırım mustela ama şuan düşünmüyorum