YesimOgt merhaba 😊 ben de iltihaplı eklem romatizması var,henüz 2.5 aylık gebeyim.yeniden nüksetti sanırım hastalığım:/ ilaçları bırakınca.Geçen kontrolde belirttim,magnezyum ilacı verdi.çok iyi geldi..ağrın oldukça içebilirsin dedi,yağmur yapacak sanırım bir de 😄o yüzden hep ağrım var,bi danışın belki size de verir.Çok geçmiş olsun tez zamanda geçsin inşaallah 🙂