İlk kullandığım ay hamile kaldım sonra düşük yaşadım kürtajdan sonra birer ay arayla 4 defa kullandım en son ay kullandığımda kist oluşmuştu dr değiştirdim dedi ki klomen hem kist yapıyor ki drum kullanmadan önce kist varmı diye bakıyordu birde rahim duvarını inceltiyormuş benimde öyle olmuş.Sonra tüp bebek tedavisiyle hamileyim şuan