Bebekbal Alpelin 13 haftalıkken gitmiştim doktorda erkek gbi ama on gün sonra net söyleyebilirim dedi
Meleks32 Bebekbal ne güzel görüntü almış doktorunuz ben daha net görmedim 13 de gittim bende ama böyle net görüntü göstermiyor bana detaylara bakıp bırakıyor söylemem mi lazım acaba
Bebekbal Meleks32 cihazla alakalı canım galiba,4 d us cihazı var doktorun Konyadaki en iyi cihaz orda diye önerdiler o vesileyle gittim,başka yerde gitme fırsatım olmadığı için karşılaştıramadım ama burda gördüğüm görüntülere göre baya net
Meleks32 Bebekbal yok canım sanmam bence doktor la alakalı hiç daha net görmedim ben hep tek tek bakıyor bu sefer de öyle yaparsa söyleyeceğim çünkü çok denk geldim hep net görüntü koyan arkadaşlar var bu haftalarda ben video çektim oğlum bakacak dedim illa istemek mi lazım göstersene aslında farkında idim bu durumunda emin olamıyordum şuan senin evet makine den çok farklı ama az da olsa bu kadar iyi de olmasa net bebek görünmeli bence ultrason da ben daha göremedim hiç :(
Bebekbal Meleks32 kendin söyle canım,eşim bebeğin hareketlerinin videosunu istedi.bacak bacak üstüne atıyo elini kafasının arkasına koyuyodu falan çok ttlıydı doktora alabilir miyiz diye sordu bi daha geldiğinizde flash getirin atıyım dedi
Sevcandumaan Banada bakar mısınız 🙏🏼[url=https://hizliresim.com/g4gZBq][img]https://i.hizliresim.com/g4gZBq.jpg[/img][/url]
Miryem https://imgyukle.com/i/r1mdeb https://imgyukle.com/i/r1vE1t https://imgyukle.com/i/r1vxk0 kızlar nolur banada bakın