biologmommm Orucu12 tm öyle yprim olmadi bende yarin doktoruma sorarım bunlari birde su gelmesini altima kacirdim sanıyom yada sanki adet olmusum da islanmis saniom akinti gibi deil su gibi
Orucu12 biologmommm ilacı kullanırken bendede oluyordu ama yine bir dr sor iltihap falan olmasın canım Rabbim sifa versin insallah sağlıkla al bebisini kucağına
Sldaygn @sinifcianne hamileliğin başından beri kullanıyorum kanamam vs olmadığı halde önlem amaçlı şuan 24 haftalık oldum devam ediyorum kullanmaya