Nrsy 2017 de dr Lebriz Hale de doğum yaptım, normal doğum yapıcaksanız eğer değişmediyse size malesef bebek doğana kadar oda verilmiyor doğumhaneye girip orda bekliyorsunuz ve yanınıza sadece bir bayan yakınınız girebiliyor eşiniz falan yasak, ben 11 saat suni sancı aldım annem ve kayınvalidem sırayla girdiler.. birde doğumhanede oldugunuz için doğuran kadınların çığlıkları sizi çok etkiliyor bana bu uygulama çok saçma gelmişti.. ben sonradan sezaryen oldum sıkıntı yaşamadım.. ama şuan ikinci hamileliğim o hastaneye gitmiyorum