brcaky ben ilk dogumumda epidural sezeryanla doğum yaptım. Bel kısmından bir iğneyle hissizlestiriyorlar. Ben doktorun dokunduğunu hissediyordum ama sıfır acı duyuyorsun.belden aşağı uyuşuyor.ortalama yarim saatte işlem bitiyo.cocuk zaten ilk 15 dk da çıkıyor.sana bebeğini gösterirler ,ondan sonra zaten sana ne yaptıkları aklıma bile gelmiyor.hissizlik hemen geçmiyor,akşama doğru açılıyor bacaklar,yani ben öyle oldum. Sonrasında bas agrisi olmaması için sade kahve icmistim bol bol