Fatmaaltin malüm hepimiz evdeyiz yeme içme düzenimiz kalmamıştı. Gece abur cubur gündüz hamurişi ben baya bi abartmıştım . Yani şöyle söyleyeyim günde 3-4 tane çikolata yediğim oluyodu. Börek , kek , kısır , poğaça hepsini tüketiyodum. Kola normalde içmem hamileyim canım çekiyo deyip içiyodum benim biraz da ondan yüksek çıktı. Ben çikolatayı, cipsi, kolayı kestim tamamen. İki haftadır hiç birini yemiyorum. Pilav makarnayı da ölçülü yiyorum gerisi aynı