Selam kızlar 13.haftamdayım hamileliğimin ilk haftalarından 12.haftasına kadar şiddetli bulantı ve kusma yaşadım ve bu bulantılar bende resmen travma etkisi yarattı. Geçen hafta doktor elevit ve gyno ferro yazdı bulantılardan müzdarip olduğum için bulantıların hafifleyince başlarsın dedi.
Folik asit kullanırken bit kadar ilacı içerken zorlanıyordum şimdi verdiği vitamin kafam kadar nasıl içicem bilmiyorum. Bu ilaçlar bulantı yaptığı için içmeye çok korkuyorum Ve ilk haftalarımdaki gibi aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.
Takviye ilaçlarIn bebek ve anne için yararlı olduğunu biliyorum. Bu ilaçları içmeden hamileliğe devam eden var mı? Yani besinlerlede takviye alabilir miyim? Of napacam bilmiyorum 😰