Zozi Kızlar merhaba, 9+3üm bikaç gündür sağ tarafımı kullanınca o taraftaki dişimde bir ağrı hissediyorum. dayanılmayacak gibi değil ama ilerleyen aylarda sıkıntı olacak gibi. Gebelikte diş tedavisi yaptırabılıyor muyuz bilginiz var mı?
Yusufemirinannesi Zozi evet ilk 3 ay bebeğin organları geliştiği için tehlikeli düşük yapar. Don 3 ay erken doğum riski 4. 5. Aylarda tedavilerim yapıldı
Zozi Yusufemirinannesi senin ne yapılmıştı cnm? Benim röntgen falan çekilmesi lazım,kanal tedavisi olur gibi ya öfff