Benim kardeşim 22 haftlık hamile 3 kere kestirdi. Ben de biraz batıla inanırım hep kısa kullanırdım ama kardesimin düğünü için uzattım dedim düğünden sonra kestiririm sonra baktım hamileyim dayandım da biraz ama 26 haftalığım uzun saça alışık değilim taraması kurutması artık eziyet gibiydi vitaminlerle daha da hızlı uzadı belime de gelince eşime dedim senin tıraş makinasıyla al bir karış dümdüz 😂 aldı valla bi de rahatladım ki ohh bir sürü kişi var ilk 3 ayı geçtiyseniz kestirin derim