Deletedmom327 Arkadaşlar 37+1 de sezeryan doğum yaptım. bebeğim yoğunbakımda ve dualarınıza ihtiyacımız var🙏Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏
Merve_kucuk Deletedmom327 Haftasıda iyi aslında ama neyi varki canım. Geçmiş olsun rabbim tez zamanda kavuştursun 🙏🏻💕