Merhaba güzel hamiş arkadaşlarım dua ve desteginize cok ihtiyacim var. Ankaradayim 38+2 haftalik hamileyim dogumuma cok az kaldi ve gorumcemden bana uyuz hastalığı bulasti bende esime bulaştırdım 1 bucuk aydır kaşıntı cekiyorum heryerim yara oldu artik ve cok zorlaniyorum doktora gittik krem verdi ama dahada artti simdi kükürtlü krem kullaniyorum doktora sordum 2 hafta icimde dogumum olcak bebegime gecerse diye gecme ihtimali yuksek dedi ozamana kadar gecirmem lazim ama cok zor gecmiyo ve ben oglum icin cok korkuyorum daha el kadar bebek suram aciyo kasiniyo bile diyemez ki kaynanamlarla da ayni apartmanda oturuyoruz gorumcem kendi kardesine bile bulastirdi elinde degil ama bide bebegi heyecanla bekliyolar kucaklarina almak icin napicam bilmiyorum bi akil verin nolur😔😔