Merhaba.. Bende pko vardı ama aşırı değildi adetlerim düzenliydi. Pko olduğunu bildiğim için çocuk düşününce doktora gittim bi kaç ay deneyin olmassa gel demişti olmadı gittim bende ve 2 ay klomen ve çatlatma iğnesi oldum yine olmadı.. sonra tedaviyi bıraktım pko çok olmadığı için kendi haline bırakıcam dedim stresten olmuyor diye düşündüm ve 3 ay sonra kendiliğinden hiçbir şey yapmadan hamile kaldım ama kimyasal gebelik geçirip düşük yaptım. Daha sonra doktorumu değiştirdim ve inofolik diye bi folik asit( pko e iyi geliyormuş) verdi çok etkili yumurtalar için ve diğer ay yumurtaları temizleyelim önce ,tüp bebek tedavilerinde bile önce yumurtaları temizliyorlar dedi ve bir ay doğum kontrol hapı kullandım. Diğer ay yumurtalıklar temizlenmişti ve sabah akşam 5 gün klomen kullanıp , inofolikle birlikte o ay hamile kaldım ve şu an 38+4 haftalık hamileyim…Bu arada hamile kaldığım ay yumurtlama takibi yaptı doktorun ve 14. Güne kadar yumurta gelişmedi ve bu ay olmaz gelecek ay yumurtlama iğne tedavisine başlayalım dedi, bende normal korunmadan ilişkiye devam ettim ve geç yumurtlama olup hamile kalmışım.Hatta doktorum ilaç kullandığın için adetin gecikebilir demişti ve adetim 1 hafta geçti bende test yaptım negatif çıktı oysaki geç yumurtlama olduğu için daha testte görünmüyormuş. Adet gecikmesi 12 gün olunca tekrar yaptım ve silik ikinci çizgiyi gördüm.Hatta doktorumda şaşırdı o ay hamile kalmama.Allah isteyen herkese nasip eder inş…