Gamzedngdn Kiymetlibebek 30 derecede 15 dakikalık ayarda düşük ayarda sıktırdım yıkarken renkler karışmasın ve buruşmasın diye. 30 haftada yıkayıp ütülemiştim zaten hepsini bir günde yapamıyorsun ağırlaştığın için 😂 bugün kendi pijamalrımı da ütüleyip yerleştirdim salı günü çanta siparişim gelince hastane çantamı hazırlayıp beklemeye geçicem 32 haftadayım bu arada çok yoruldum bugün bile bu hafta şampuan vs onlar gelicek ebebek den sipariş verdim kızımın artık bitti çok şükür hazırız 🤲🎀
Nisaakan_35 Kiymetlibebek 30 derecede yıkamalısın yoksa çeker yüksekte yıkarsan 31 deyim hepsi bitti bide ütüle
Mothersone Kiymetlibebek 32. Haftamızda yıkayıp ütüledim 30 derecede 30 dk da yıkadım. Uni baby sıvı çamaşır deterjanı ile yıkadım
Azemiram Gamzedngdn bizim makina bebek programı var 3 buçuk saat felan orda yıkarsam zarar gelir mi ki giysilere?
brcaky 27.haftadayım 3 gündür çamaşır yıkayıp ütülüyorum. Şuan bile belim ağrıyo bence çok geçe bırakma canım. Bütün baskılı olanları ters çevirdim 30 derece 600 devir yarım saatte yıkadım.
Brokoli 31deyim, 34te yıkarım diyorum bastan beri, ne erken ne geç. 30 derecede, kısa programda, duru granul deterjan ile. a101den bebek urunleri ile alakali bir reyon yaptiklari zaman almistim onu da , arada geliyormus oyle
BuketBdk Kiymetlibebek 30. Haftanı bekleme canım kendini ne zaman iyi hissediyorsan o zaman yap. 30. Haftada yaptım ben ama keşke daha önce hazırlasaymışım. 30 derecede 600 devirde yıkadım. Renklerine göre ayrı ayrı yıkadım. Hastanede çıkışını elimde yıkadım.
Deriyy54 Kiymetlibebek 33 haftadayım daha hiçbi hazırlık yapmadım hergun bugün yaparım diyorum sonra useniyorum:)
Minikkusum_ Bende aynı soruyu soracaktım makinemde 30 derece yok ne yapayım elde yikama mi yapsam soğuk suda yikamami çekmesin diye akıl verin kızlar
Nur-ten Minikkusum_ Canım bende de 30 derece yok 40 çok gelir diye 20 derecede kısa programda yıkadım.29 haftalık olduk bugün dünde hepsini ütüledim ama o kadar yordu ki bütün gün belim ağrıdı sonraya bıraksam daha zor olacakmış demek ki
Dilantpz Seymaogz incia kullanıyorum canım. Kimyasal içermediği için. Memnun kaldım lekeleri çıkaran doğal deterjan tek bunu buldum 🤷🏻♀️
Melos33 Seymaogz duru granül matik kullandım çok güzel yumusaticiya da gerek kalmiyor mis gibi de kokuyor