Arkadaşlar kesinlikle tavsiye etmiyorum. Sadece yüzümüze gülüyor ama hiç bir şekilde ilgi alaka yok. Eşim bir kaç kez rahatsızlandı kan sonuçlarını ve durumu ile ilgili mesaj attık cevap yazmadı. 2 gün sonra mesajı gördü yine yazmadı. Bize numarasını kendisi verdi ama ilgilenmedi.
eşim riskli gebelik sınıfında. Ama hanfendi zahmet edip cevap bile yazmadı.
#medarhastanesi
@aslihandericioglu