Meltem_tprk canım. Korkma bebek emdigi sütüm fazlasının yagını çıkartıyor bana doktor öle demişti benim kızımda hep emdigi sütün yarısını yaglı kusardı sarı bir sekilde çocuk doktoruna götürdük korkulcak bişey degil sütünüz yaglı geldigi için sarı kusuyor demişti bana senin kide öle dir sanırım muhtemelen saglıkla büyüt yavrunu 😊