Merhaba kızlar doğumdan önce paylaşım yapmıştım dua edin diye hikayemi anlatayım sizlere 11 senelik evliyim evlendikten 1 sene sonra hamile kaldım güzel hamilelik geçirdim derken 38 haftalıkken nstde bebeğin kalp atışı yavaşladı diye acil sezeryana alındım ozaman genel sezeryan olmuştum uyandığımda oğlum yanımda değildi küveze alınmıştı doğum anında nefes alamadı solunum sıkıntısı var dediler ben bu arada küveze yanına gidiyordum emzirememiştim ozaman ama sütümü sağıp çay kaşığıyla vermiştim anne sütü şifa olsun diye derken 2. Gün vücudun da morluklar başladı durumu kötüye gitti kokusunu teninin sıcaklığı aldıktan sonra kaybettim yavrumu onun acısı hep içimde kaldı yine de içimde ilk göz ağrımdı uzun bir süre sonra olmadı çocuğumuz akla gelecek bitkisel ilaçlar normal doktorlar herşeyi denedim ama kalamadım doktorların stresten olmuyo demişti tüp bebek yaptırmak istedik hemen tutuyo diye öylede oldu ilk denemede tuttu oda 2.5 aylıkken karnımda kalbi durdu kürtaj oldum bu sefer 8 ay sonra kendiliğinden oldum oda boş gebelikti ondan sonra istemedim çocuk nasıl olsa olmuyo olsada gerisi gelmiyo dedim işe girdim derken birden hamile olduğumu öğrendim göğsümden süt gelmişti şüpelenmiştim her hafta kontrole gittim bu sefer olacak dedim hep kendime Allaha inanan yolda kalmaz dedim bütün inancımla inandım Allahıma kucağıma alacağım dedim insanoğlu bir yandan da korkuyor tabi kontrollerimi aksatmadım hiç derken 38+1 de sezeryan günü aldık doğum anından herkezin ki gibi belden uyuşturma oldu ama benim aklım hep kızımda Allahıma doğum anında hep dua ettim burdaki arkadaşlarıda unutmadım karnımdan çıkartıktan sonra kızımın sesini duyduğum an sanki içimden birşey gitti çok başka birşey kelimelerle bile anlatılmıyor o duygu kızımı hazırlayıp gösterene kadar hep ağladım başımdaki anestezi doktoru ne kadar ağladın böyle diye göz yaşlarımı sildi hep ben onu 11 senedir bekledim dedim sonra yüzüme koydular meleğimi Allahım o nasıl bir kokuydu ameliyathanede kızım ağladı ben ağladım doktor çok sağlıklı bebeğin dedi kucağıma verdiler yukarı çıktık babası bebek arabasıyla gelecek sanmış sadece beni görünce yine evladımızı alamadık sanmış ama bizi görünce ikimiz göz yaslarımızı tutamadık benim öyle hani mecarali bir doğum hikayem olmadı sadece sağlıklı olsun dedim hiç birşey yapamadım hamileyken kapı süsü olsun bebek kıyafetleri olsun 2 3 parça aldım heveslerimi bile yapamadım yani doğsunda ben neler alırım dedim ve şu an yanımda uyuyor rüyam rüyalarımı yaşıyoruz Allahıma binlerce şükürler olsun ne kadar hamd şükür etsem az burdaki arkadaşlardan da Allah razı olsun dua ettiler bir kişinin bile duasına muhtaç insan Rabbim herkeze emeklerini boşa çıkarmasın misler kokulu meleklerinizi kucaklarınıza alıp mutlu hayatlarınız olsun kızlar.