Esinci biz ailelerimizden epey uzaktayız, kari koca gecirdik bu gebelik surecini, yedi bucuk aylik hamileyim suan. ailelerimiz bu hastalik mevzusundan gelemeyecekler, bize siz gelin burda da cok iyi doktorlar buluruz hem ilk etapta bebegi beraber buyuturuz falan dediler ama istemiyoruz. oh herkes uzak, kafamiz rahat kendi düzenimizi kurcaz bebekle karışan eden burnunu sokan olmadan rahat rahat