2 doktordan biri her gun nst ye gel 38+5de bebeği suni sanciyla almayı deneyelim olmazsa sezeryanı konuşuruz dedi.sonra nst sonucuna gore beni aradi gel yatis yapalim dedi gitmedim.Digeri 38+6da kontrole çağırdı gel durumuna bakalim normal dusunuyordun demi 39. hafta olsun doğum yaklaşmış zaten dedi.ne yapmaliyim kafam cok karisik normal olsun istiyorum acaba kendinden baslar mi bel ağrısı ve akinti haric hic bir belirti yok😌