Kızlar ben 22. Hafta da detaylı ultrason yaptırdım bebekte hiç bir sorun yoktu ama şöyle bir şey söyledi doktor 8-9 gün kol bacak kısalığı var muhtemelen geç döllenmedir. Başka açıklama yapması çok sınırlı bi yapısı vardı ben de korktum bir şey soramadim😐 Kendi doktoruma gösterdim sonucları o da baktı korkulacak bir şey değil falan dedi pek umursamıyordum bu durumu ama dünden beri fena taktim sanki kötü bir şeymiş gibi düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi.
Başına gelen var mi acaba.