sehergunduz 24 haftalık gebeyim 2 öğün yemek yiyebiliyorum sizde durumlar nasil? Gün içinde nasıl besleniyorsunuz
AtaMommy sehergunduz sabah kahvaltı ara öğün yoğurt meyve öğle yemeği ara öğün ceviz badem süt sonra akşam yemeği
Deniz3115 sehergunduz bende iki öğün yiyorum öğlen uyanıyorum kahvaltı yapıyorum akşam üzeri meyve yiyorum akşam da yemek daha hiç 3 öğün düzenli yemek yemedim 30 haftalık olduk
Sis sehergunduz şuan 12 haftalıgımda, ben ilk gebeliğimden hatırlıyorum o haftalarımda ağzım boş asla duramazdım ana ögünler harici araögün yapardım devamlı birşeyler yiyip su içesim olurdu nasıl dayanıyorsunuz 2 ögün dikkat edin beslenmenize 😊
Ozlem0707 Surekliazar azar sik sik besleniyirum ben 25 haftaligim ama bu aralar bol limonlu salata ve yogurda takmis durumdayim salatasiz gunum gecmiyo☺️