Gonay Kızlar 15haftalık hamıleyım.2 haftadır kum döküyorum hala da geçiremedm.rahimde sızı şeklinde ağrım oluyor ara ara.var mı yaşayan kasık ağrısı yada rahim de sızı ?
duygulutas Gonay ben de yaşıyorum bol su içiyorum ama hala oluyor. Önerisi olan var mı ben de burda bekleyeyim
Merbe61 Gonay 28HAFTALİK hamileyim bendede çıktı KASİK ağrısı yapmıyor ama dün böbrek sancısı çektim az su icmitim şimdi midem bulansada içiyorum bol su başka ilacı tedavisi yok galiba tek içimlik bıseyler veriyormuş doktor ama ben almadım daha
duygulutas Gonay yok sadece su iç dedi canım 17 haftalık. İdrara çıktığımda anlıyorum ben çok nadir yanma yaşıyorum sadece başka bir şey olmadı
Gonay Duygu4444 3 litreye yakın ıcıyrm fakat hala fayda göremedım:(ıdrar kontolu yaptık hıcbrsey degısmemıs.kasıklarda rahımde sızı yaptgı ıcınde sıkıntı yapıyrm bırz :(
Birgul_0134 Gonay kasıkta anı kasılma ve ağrı oluyor doktor bol bol su iç dedi ilaç falan verdi kullandım çok şükür iyi oldum arada yine ağrıyor ama şu içmeye çalışyorum başka çare yok malesef
Duygu4444 Gonay kaç gün oldu. Bende kum döktüm 1 haftada sonuç aldım o zaman hamile değildim aynı zamanda ilaçda içtim
Gonay Birgul_0134 bgn yine gttm doktora ıdrar yaptk bnmkı vermıyor ilaç sadece su iç dıyor.monurol kullanmıstm 2 hafta önce iyi gelmedi.