Arkadaşlar bugün detaylı utlrason yaptirdım detaylı ultrasonda bebeğimin böbreklerinin çalışmadığını bebeğin kesesindeki suyu azalttığını söledi dünyam başıma yıkıldı bebeğimde gelişiminde sorun yok ama bu olay yaşatmaz dedi doktor bunu yaşayan veya etrafında duyan varmı ? Sağlıklı doğum yapan oldumu ? Bana kalbi atan bebeğime gebeliği sonlandırın dediler nasıl yaparımm 😭😭😭😭