Iloscemos 37+4 oldum valla bende aynıyım kuaförlerin kapanması cok kötü oldu eğilemiyorum doğrulamıyorum üstler neyse ağda ile oluyor ama aşağısı mümkün değil gibi denedim pat göbüşe çarpıyor elim😔 nefes almakta da zorlanıyorum bide artık. Jiletle de zor oluyor birde ertesi gün hemen cıkıyor jiletle alındığı cok belli bide ben hormon ilacı kullandım tavan yaptı tüylerim bilmiyorum nolcak