Ebrumsezgin eşinizle hiç acaba ne koysak adını falan diye konuşmuyor musunuz? Yani hadi cevdet koyulacak ama yani eşinizle yanına biz ne eklesek falan diye muhabbet etmiyor musunuz? Ya da eşinize ben tek isim istemiyorum, tamam babanın adı da olsun ama 2. Bir isim de olsun bu benimde evladım diyemiyor musunuz? Tamam çok çekiniyorsunuz eşinizin ailesinden o zaman konuşun eşinizle kimliği çıkartacak olan o yanına ekleyiversin ortak karar 2. Bir isim. Bunun hesabını vermek zorunda mısınız??? Çocuğu kaynananız ve kayınpederinize mi doğuracaksınız? İnanın aklım almıyor böyle konuları ya. Olur kayınpederiniz üzülmesin siz ömrü billah oğlunuza cevdet diye seslenirsiniz. Sizin duygularınızın önemi yok çünkü. Yapmayın kendinize böyle şeyler lütfen ya..