superm0m Kızlar kafam çok karıştı sizce hangi biberon bilginiz varmı araştırdım gönlüm chiccodan yana ama akıtıyor gibi yorumlarda okudum kararsızım 🥺
momandboys superm0m ilk 6 ay philips Avent kullandım canım çok memnun kaldım yine Philip s kullanıcam