Bir çok post açdım şimdiye kadar😭😭Bunun kadar içimi acıtan olmadı😭😭Detaylı ultrasonda kalbinde sorun var dedi ddoktor,damar yer deyiştirmiş dedi ,bu günde jinekoloq bu bebek şimdi senden besleniyor ama doğunca senden ayrılınca kalbi kan pompalamaya yetecekmi,kendi kendine kalbi çalışacakmı bilemeyiz dedi😭😭 Neden aldırmadın dedi?bi an kalkipta boğazını sıkasım geldi😔😔 sabırla ben onu 4 haftalık bile engelli olacağını bilsem kılına dokundurtmazdım dedim,kaldıki 21 haftalıkken bebeyime nasıl kıyarım😔😔Kendimi ne kadar kötü hiss ediyorum anlatamam,hiç bir şey iyi gelmiyo bana,napayım?ne yapa bilirim çocuğum için?ilk gebeliyim boş gebelikdi,bu 2nci gebeliyim ,üstüne titriyorum,resmi ekranda,kalp sesi hala kulağımda onunla nefes alıb yaşıyorum,onu kucağıma alacağım günü hayal edip duruyorum😭😭😭 Bir mucize olsun istiyorum,ultrasona birdaha gitdiyimde Allahım bu nasıl mucize desin hiç bir şeyi yok,sapasağlam desin 🤲🤲🤲🤲😭😭😭