Sltnygn bana da aynısı olmuştu 7. Hafta da hemen bir kbb uzmanına görün sabah akşam 5 gün antıbıyotık ığne oldumda geçti bebege etkısı yokmuş kadın doguma da sordum cok rahatlarsın yoksa kendı kendıne mümkün değil gecmez canım iltihap bebege zararlı. Geçmiş olsun.