Merhaba Kızlar ben Bugun yaptırdım 25. Haftalık gebeyim yüksek çıkmaz ihitimali vardı ki çıktı ilk gebeliğimde de gebelik şekerim vardı 11 sen önce yaptırdığım daha zor oldu çünkü damardan kan alıyorlardı Bugun 75 lik glukozla yapıldı benim yüksek olmasına rağmen fenalaşmadım ama bazı gebeler mide bulantıları kendilerini kötü hissetenler oldu size tavsiyen mümkünse randevu aldığınız yükleme yapılacak güne ilk saatini almaya çalışın randevu ki çok aç kalıp halsizleşmeyin sormak istediğiniz birşey olur sa cevaplarım