Sağlık ocağına sonuçları almaya gittim çok korkuyorum tiroit hormon bozukluğu var sende dedu kadın doğuma hemen yarin git ilaç tedavisi başlat dedi geç kalirsan dedi bebegin gelişimini önler sağlığıni etkiler ve seni guatira çevirir dedi bebekte zeka geriliğine de gider dedi yardım edin lütfen daha 3 ay 3 gün hamileyim 😭😭😭😢😢