AhuMehmet canim bebegin bir balonun icinde ve sen surekli sehirli duman ufluyosun oyle dusun,bak sende alerjik yapiya sahipmissin annesi sigara icen bebeklerin cogunda olur bu,alerji yine masum kaliyor benim kuzenimin oglu malesef otistik dogdu doktorum izin verdi gunde 5tane icebilirim dedi keske icmeseydi anne karninda anlamadilar dogunca farkedildi bebegin otistik oldugu☹Eltiminde oglunun ayak parmaklari bitisik kizininda bildigin herseye alerjisi var butun mevsimlerde cocugun burnundan sumuk eksik olmuyor☹ Insan isterse birakabilir bak ben 3haftalikken biraktim sigarayi yanimda bile icirmiyorum kimseye ,emzirincede icmeyecegim ,nasilmi yaptim dersen sadece bebegimi dusundum,yedigin o bebek ocin faydali gidalarin bile vitamini gidiyordum bu zehir vucudunda oldugu surece,umarim birakirsin,Allah yardimcin olsun insallah