2subat Kızlar adetim gecikti 7 gün falan dün test yaptım silik çıktı ama adet olucakmışım gibi sancılarım oluyo arada bu durumu yaşayıp hamile olan var mı varsa sağlıklı bi şekilde bebeğini kucağına aldımı
gunesveguney 2subat silik ciktiysa yuksek ihtimal gebelik vardir canim gec dollenme olmus olabilir kan vermen en dogrusu