Ulkusey Merlin00 benim baya düşüktü rakam olarak hatırlamıyorum. İğne verdi doktor sonra 1000 lere çıktı
Merlin00 Ulkusey hamileyken igne kullaniliyor mu ya. Aile hekimi bana hamileyken tavsiye etmiyoruz demisti
Serzeyyyy Merlin00 benimde düşük b12 değerim bende iğne vuruluyorum. Doktorumda demedi hiç iğne önermiyoruz falan diye değişiklik gösteriyor demek doktordan doktara
Anguvan B12 dusuklugunden dolayı suan sprey kullanıyorum cok düşük ayrı olarak gebelikte kullandığımız ilaclar var. Femix, maltofol
Ulkusey Merlin00 başlardaydı ama 13-14haftalık hamileydim o zaman. Kalbim sürekli sıkışıyordu o yüzden danışmaya gitmiştim. B12 eksikliğindendir dedi doktor. 10 gün günde 1 kez olacak şekilde iğne yazdı. Sonrasında b12 değerlerim de şikayetlerim de gayet iyi sonuçlandı. İğne çok hızlı etki ediyor ancak aşırı yakıyor :)