Merhabalar ben de en başından beri medical sami hoca ya gidiyorum 31 oldum.her şeyiyle didik didik ilgileniyor sağolsun , doğumu da yine sami hoca da yapacağım, uç haftada bir düzenli çağırırdı fakat tansiyon problemim çıktı iki haftaya düşürdü artik. Umarım hepimiz sağlıkla kucaklarimiza alırız bebislerimizi🙏🙏