Kızlar bebeğim 3 aylıkken kış gelicek şimdi kışlıklar indirime girmişken almaya çalışıyorum ama tecrübeli anneler yardım yalnız bi kaç kez giyeceği bi astronot tulum almak mantıklı mı birde dışarı çıkarken bu tulumlarin yerine alternatif alınıp giyiebilcek ne var ne aldınız kullandiniz